INTERNATIONAL MARKETING
Idioma: Inglés Detalles de publicación: [s.l.] : MCGRAW HILL COMPANY, INC., 2007Edición: 13edDescripción: 920 22.5 x 3 x 28.3ISBN:- 0073080062
- 658.848 CAT
Tipo de ítem | Biblioteca de origen | Colección | Signatura topográfica | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Biblioteca Karol Wojtyla Sala general | General | 658.848 CAT 2007 | Disponible | 81743 | ||
Reserva permanente | Biblioteca Karol Wojtyla Sala general | General | 658.848 CAT 2007 | Disponible | 79751 |
IN THIS ERA OF RAPID GLOBAL ECONOMIC GROWTH, KNOWLEDGE OF MARKETING IN ALL CULTURES IS INCREASINGLY IMPORTANT. BY EMPHASIZING THE STRATEGIC IMPLICATIONS OF COMPETITION IN DIFFERENT MARKETS, CATEORA AND GRAHAM PROVIDE STUDENTS WITH A TRULY GLOVAL VIEW OF INTERNATIONAL MARKETING.THE 13TH EDITION OF INTERNACIONAL MARKETING CONTINUES TO ADRESS GLOBAL CONCERNS AND DECRIBES CONCEPTS RELEVANT TO ALL INTERNATIONAL MARKETERS THROUGH ITS DISTINCT ENVIRONMENTAL/CULTURAL APPROACH.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.