Catálogo

Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

INTERNATIONAL MARKETING : INSTRUCTORS MANUAL AND TEST BANK TO ACCOMPANY

Por: Colaborador(es): Idioma: Inglés Detalles de publicación: ESTADOS UNIDOS DE AMERICA : MCGRAW-HILL COMPANIES, 1999Edición: 10a edDescripción: 21.4 x 3.5 x 27.5ISBN:
  • 0073035475
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 658.848 CAT
Resumen: THE TENTH EDITION OF INTERNATIONAL MARKETING IS DESIGNED TO SERVE AS THE TEXT FOR A FIRST COURSE IN INTERNATIONAL MARKETING. THE FIELD OF INTERNATIONAL BUSINESS ABOUNDS WITH COURSES TITLES INTERNATIONAL BUSINESS, INTERNATIONAL TRADE, EXPORT TRADE, GLOBAL MARKETING, INTERNATIONAL MARKETING MANAGMENT, AND INTERNATIONAL MARKETING.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca de origen Colección Signatura topográfica Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libro Libro Biblioteca Karol Wojtyla Sala general General 658.848 CAT Disponible 77245

THE TENTH EDITION OF INTERNATIONAL MARKETING IS DESIGNED TO SERVE AS THE TEXT FOR A FIRST COURSE IN INTERNATIONAL MARKETING. THE FIELD OF INTERNATIONAL BUSINESS ABOUNDS WITH COURSES TITLES INTERNATIONAL BUSINESS, INTERNATIONAL TRADE, EXPORT TRADE, GLOBAL MARKETING, INTERNATIONAL MARKETING MANAGMENT, AND INTERNATIONAL MARKETING.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.