DOING BUSINES IN EMERGING MARKETS : ENTRY AND NEGOTIATION STRATEGIES
Idioma: Inglés Detalles de publicación: ESTADOS UNIDOS DE AMERICA : SAGE PUBLICATIONS, INC., 2002Edición: 1a edDescripción: 527 15 x 1.7 x 22.7ISBN:- 0761913750
- 658.848 CAV
Tipo de ítem | Biblioteca de origen | Colección | Signatura topográfica | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Biblioteca Karol Wojtyla Sala general | General | 658.848 CAV | Disponible | 77505 |
A NUMBER OF COUNTRIES HAVE CONSIDERABLE PURCHASING POWER EQUIVALENT TO WESTERN ECONOMIES. MANY DEVELOPING COUNTRIES IN CENTRAL EUROPE, ASIA, LATIN AMERICA, AND AFRICA ARE ACTUALLY GROWING AT A MUCH FASTER RATE THAN THOSE IN THE DEVELOPED WEST. EVALUATING AND DOING BUSINESS IN THESE MARKETS, HOWEVER, IS STILL CONSIDERED A DIFFICULT TASK.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.