Catálogo

Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

BUSINESS INTELLIGENCE : A MANAGERIAL APPROACH

Idioma: Inglés Detalles de publicación: ESTADOS UNIDOS DE AMERICA : PEARSON EDUCACION, 2008Edición: 1a edDescripción: 401 20 x 1 x 25.2ISBN:
  • 9780132347617
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 658.472 BUS
Resumen: THE FIELD OF BUSINESS INTELLIGENCE IS EVOLVING AND QUICKLY BECOMING A SHARED COMMODITY BY MANAGERS, ANALYSTS, AND TOP EXECUTIVES ACROSS ORGANIZATIONS. BUSINESS INTELLIGENCE: A MANAGERIAL APPROACH INTRODUCES THE READER TO THE MOST CURRENT TECHNOLOGIES FOUND IN TODAYS BUSINESS WORLD AND PRESENTS THE FUNDAMENTAL TECHNIQUES, CONSTRUCTION, AND USAGE OF BI SYSTEMS.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca de origen Colección Signatura topográfica Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libro Libro Biblioteca Karol Wojtyla Sala general General 658.472 BUS Disponible 77953

THE FIELD OF BUSINESS INTELLIGENCE IS EVOLVING AND QUICKLY BECOMING A SHARED COMMODITY BY MANAGERS, ANALYSTS, AND TOP EXECUTIVES ACROSS ORGANIZATIONS. BUSINESS INTELLIGENCE: A MANAGERIAL APPROACH INTRODUCES THE READER TO THE MOST CURRENT TECHNOLOGIES FOUND IN TODAYS BUSINESS WORLD AND PRESENTS THE FUNDAMENTAL TECHNIQUES, CONSTRUCTION, AND USAGE OF BI SYSTEMS.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.